Przybornik
Co i gdzie?
Positional words
    • ON - PUZZLE I - 12
      The mouse is on the box.
    • ON - PUZZLE I - 18
      The mouse is on the box.
    • ON - PUZZLE I - 6
      The mouse is on the box.
    • PALMY 12
      Ułóż puzzle, a następnie opowiedz, co widzisz na obrazku. Pamiętaj o używaniu określeń nad, pod, przed, za, obok, z prawej strony, z lewej strony, wyżej, niżej, bliżej, dalej.
       
    • PALMY 18
      Ułóż puzzle, a następnie opowiedz, co widzisz na obrazku. Pamiętaj o używaniu określeń nad, pod, przed, za, obok, z prawej strony, z lewej strony, wyżej, niżej, bliżej, dalej.
       
    • PALMY 6
      Ułóż puzzle, a następnie opowiedz, co widzisz na obrazku. Pamiętaj o używaniu określeń nad, pod, przed, za, obok, z prawej strony, z lewej strony, wyżej, niżej, bliżej, dalej.
       
    • SUDOKU – GDZIE JEST LIZAK?

      Polecenie dla ucznia: Ułóż wyrazy tak, by nie powtarzały się w żadnym rzędzie pionowym i poziomym. Spróbuj określić słowami, gdzie znajduje się dany przedmiot czy nad, pod, obok,wyżej, niżej, bliżej, dalej, z lewej czy prawej stronie innego przedmiotu.

    • SUDOKU – GDZIE JEST MIŚ?
      Polecenie dla ucznia: Ułóż wyrazy tak, by nie powtarzały się w żadnym rzędzie pionowym i poziomym. Spróbuj określić słowami, gdzie znajduje się dany przedmiot czy nad, pod, obok,wyżej, niżej, bliżej, dalej, z lewej czy prawej stronie innego przedmiotu.
    • SUDOKU – GDZIE JEST PIŁKA?
      Polecenie dla ucznia: Ułóż wyrazy tak, by nie powtarzały się w żadnym rzędzie pionowym i poziomym. Spróbuj określić słowami, gdzie znajduje się dany przedmiot czy nad, pod, obok,wyżej, niżej, bliżej, dalej, z lewej czy prawej stronie innego przedmiotu.